unbenannt

Sonntag, 05.08.2007, 23:02 | Allerlei, Link | Armin

Heute war ich sehr fleissig und habe meinen Laptop neu installiert und gleichzeitig den neusten Harry Potter Band fertig gelesen… Der ist übrigens sehr empfehlenswert, auch wenn das Ende eigentlich überhaupt nicht so war, wie ich es erwartet hatte, aber das ist ja genau das spannende daran…
Jetzt habe ich nichts mehr zu lesen… Vorschläge?

Ãœbrigens, um wiedereinmal einen Linktip anzubringen:
xkcd.com Viele sehr unterhaltsame Comicstrips, sehr unterhaltsam (finde ich)…

Und jetzt wünsche ich allen eine gute Woche.

Armin

7 Kommentare:

  1. Miri hat geschrieben:

    da gsehsch wien ich mich zrugghalte han… und du hesch angscht gah, ich heig öppis verrate, wenn dich s ändi no überrascht hed?!

  2. Armin hat geschrieben:

    du hesch gseid, s’ändi sig härzig… und das isch scho e chli verräterisch gsi!

  3. Coco hat geschrieben:

    hey armin!
    dä link hed mer aso d’ziit bim schaffä hüt unheimlich verchürzt, super cuil! kei lüüt adä kassä und vörig ziit zum ei strip nachem andere zläsä :-)))

  4. euer UND hat geschrieben:

    jetz muäsch läsä. ha ai grad eis fertig. DER SCHWARM dä huärä schinkä isch super. chaschnä uislehnä…

  5. Miri hat geschrieben:

    er hed das buech scho… nume bin ichs momentan am läse:-)

  6. Sandra hat geschrieben:

    Siddharta vom Herman Hesse, aber das isch eigentli sowiso Allgemeinbildig.

  7. Florian hat geschrieben:

    Hey Armin
    Heds das Jahr e Film a de Movie Session gä? Wenn ja chasch ne ufs Internet due?
    Ha kei Zeyt gha zum gah und zugä isch mer au z’Nass und z’Kalt gsi.

Kommentar schreiben